Translate

torsdag 12 juni 2014

Alle man ombord!

Syster har ju redan beskrivit sin natt och min innehöll också ett larm, inte samma som hennes dock. Mitt gick under benämningen sängkamrat och tituleras Lilja-Lee. Var det inte ett röstburet oljud så var det som en spark i ansiktet som väckte mig sådär en gång i halvtimman. Fråga mig inte varför barnet absolut ska ligga upp och ner... Lagom överkörd och med en huvudvärk som om jag sovit i maskinrummet påbörjades den första egentliga resdagen, men den återkommer vi till. Först lite bakvänt - bilder från igår.

Två nytvättade i väntan på ombordkörning.
Alla resans profiler lite huller om buller, fortfarande i Göteborgs hamn.

Att sitta i barnstol under middagen är för Landkrabbor!
Nu dags för att byta tysk hamn mot tyska vägar. /Helén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar