Translate

onsdag 4 juni 2014

Hur snygg måste man vara egentligen??

Snart ska man gå halvnaken i tre veckors tid och det kan bli en ganska otrevlig historia, för den som har komplex. Jag skulle kunna ha det om jag inte hade så mycket annat att tänka på för tillfället! Förresten är det ju helt onödigt att ha komplex för en kropp som fött tre barn, varav två av dem befann sig i magen samtidigt! Kanske ska vara tacksam istället att det blev så bra! Tänker i alla fall göra vad jag kan för att det ska dallra lite mindre! Har ju en vecka på mig att tajta till det lite här och var. Om jag går lite hårdare hela tiden så borde det ju ge effekt på ben, lår och rumpa!?

Dessvärre läste jag just att det inte går att få fastare gäddhäng (om det nu finns fast gäddhäng??) på underdelen av överarmen, MEN man kan fylla den med muskel! Jag tänker att det bör vara Triceps som ska expandera och fylla detta innehållslösa häng. Frågan är hur jag ska lyckas få en idag knappt existerande muskel att växa såvidapass på en vecka?? Klurar på lite olika lösningar...............kan man istället för att höja skrivbordet med höj o sänkknappen, helt enkelt lyfta upp det? Frågan är bara hur jag ska kunna jobba om jag måste bära skrivbordet samtidigt.......? Nä det funkar inte! Men när jag inte sitter vid skrivbordet utan pratar med kollegor eller besökare eller träffar alla fantastiska semestervikarier som är på gång inför sommaren, kan jag då slå två flugor i en smäll och bära på dom, samtidigt som vi pratar!? Det går nog bort det också dessvärre! Hittar jag på sånt galenskap så kanske jag får ta semester på obestämd tid!

Vid närmare eftertanke tror jag att jag struntar i det där med tajtheten och helt enkelt nöjer mig med att det finns lite för mycket skinn och skrynklor både här och där. Vem vet jag kanske kan fylla ut dem med pizza, pasta och gott vin på semestern.

Svaret på frågan blir alltså, var nöjd och må bra så blir du tillräckligt snygg! (Fast lite hårdare ska jag nog gå i alla fall, det kan ju inte skada?!)

Hörs snart!
Jill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar