Translate

onsdag 11 juni 2014

Packad och glad!!

Nu är det dags, snart rullar bilen! Stora dottern hemkommen från skolan och de små på ingång. Sammanlagt tolv filmer nerladdade i i-pads för att minska risken för blodvite under de långa bilpassen.

Jag kan också meddela er nyfikna att apotekspåsen gick lös på sådär 850 kr, dä ni!! Nu klarar vi alla typer av värk, eksem, bett, skavsår, sand och andra småpartiklar i ögonen, allergi, diarré,  nästäppa, sömnsvårigheter och klåda i de hemliga regionerna. Och med tanke på den något otrevliga och överlägsna tonen i ett tidigare inlägg (nä Helen jag kommer inte ihåg hur man länkar) postat av "storasyster-jag-tror-jag-vet-allt", så kommer jag inte dela med mig till ressällskapet i den andra bilen!!

En mycket välpackad bil med de nyinköpta resväskorna. Jag tycker det är roligt med resväskor, det är liksom en må-bra-känsla runt såna! Den här gången gick jag verkligen all in och köpte 7 (!!) stycken, ni kan skymta dem på bilden. Billiga och "knövänliga"!!

På återseende
Jill



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar